Oslovení trhu a získání nových zakázek

  • nástroje pro hromadné oslovení trhu
  • nástroje pro práci s příležitostí
  • kvalitní podklady pro obchodní oddělení

 

Bez strategicky plánovaného oslovení trhu a procesu získávání nových zakázek se úspěšné firmy v dnešní době neobejdou. Není tedy divu, že přibývá firem, které věnují těmto procesům čím dál tím více času a úsilí. Systém Soft-4-Sale Vám pro tyto účely nabízí množství výkonných a užitečných nástrojů, které Vám pomohou

  • s tvorbou úspěšných nabídek …
  • s evidencí poptávek …
  • s realizací velkých obchodních příležitostí …
  • a v mnoha dalších situacích práce s příležitostí.

 

V případě oslovení trhu se přímo nabízí nástroje pro hromadné rozesílání dopisů a e-mailů rovnou ze systému Soft-4-Sale. Názor zákazníka má rozhodující význam na to, co vyrábět a co prodávat. Pro tyto účely najdete v systému Soft-4-Sale dotazníky, které Vám pomohou zaměřit své aktivity správným směrem. Samozřejmostí je řada výběrových kritérií pro podrobnou segmentací vašich kontaktů k cílenému oslovení trhu.